بهترین متخصص قلب در تهران

متخصص قلب خوب در تهران

جراح قلب و عروق

جراح قلب و عروق پزشکی است که در عمل های جراحی قلب، ریه ها، مری و سایر اندام های قفسه سینه تخصص دارد. در حقیقت یک جراح قلب باید بتواند در ابتدای امر شرح حال بیمار را به خوبی بررسی کرده و معاینات تخصصی لازم را روی او انجام دهد تا بتواند به طور دقیق مشکل قلبی بیمار را تشخیص و راه درمان را در پیش گیرد.

شایع ترین بیماری های قلبی

گفتیم که جراح قلب و عروق پزشکی است که در عمل های جراحی قلب، ریه ها، مری و سایر اندام های قفسه سینه تخصص دارد. وی می تواند با تشخیص اینکه شما به چه نوع از بیماری های قلبی مبتلا می باشید درمان های مختلفی را برای مداوای شما آغاز کند.

همانطور که می دانید بیماری های قلبی مختلف بسیاری وجود دارند که ما از بیشتر آن ها بی اطلاع هستیم اما شایع ترین آن ها که هر روزه زنان، مردان و حتی کودکان بسیاری به آن دچار می شوند عبارتند از:

  1. نقص دیواره قلبی
  2. نقص انسداد
  3. بیماری قلبی سیانوتیک
  4. تاکی کاردی
  5. باردی کاردی
  6. فیبریلاسیون
  7. کاردیومیوپاتی
  8. نارسایی قلبی
  9. حمله قلبی
  10. روماتیسم قلبی

بهترین متخصص قلب

شاید بتوان گفت قلب مهم ترین و حیاتی ترین اندام بدن است. قلب وظیفه پمپاژ و انتقال خون توسط رگ های خونی را بر عهده دارد. همچنین قلب به دفع مواد زائد حاصل از متابولیسم بدن کمک میکند. اگر قلب درست و منظم کار نکند و به وظیفه خود عمل نکند، برای دیگر اعضای بدن نیز مشکلاتی به وجود می آید.

پس در درجه اول باید به بهترین شکل ممکن از قلب و سیستم عروقی مراقبت کنیم. این مراقبت شامل رعایت کردن رژیم غذایی مناسب و کاهش کلسترول از رژیم است. مورد دیگر داشتن برنامه ورزش منظم است. دوری کردن از مصرف دخانیات نیز یکی از نکاتی است که باید کاملا رعایت شود. همچنین داشتن دکتری متعهد و متخصص که به صورت دوره ای سلامت قلب شما را چک کند در حفظ سلامتی شما بسیار تاثیر گذار است.

با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین متخصص قلب در تهران را به شما معرفی کنیم.

پادکست مربوط به حمله قلبی

بهترین پزشک متخصص قلب چه ویژگی هایی دارد؟

شاید مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که باید یک پزشک متخصص قلب خود داشته باشد دانش و تجربه است. چرا که با این 2 مورد می تواند به بهترین شکل اقدام به درمان بیماران کند و در کوتاه ترین زمان مشکل شخص را بر طرف کند. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث شود لقب بهترین متخصص قلب را به پزشکی نسبت داد که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

آیا تمام پزشکان متخصص قلب اوازمی مانند دستگاه نوار قلب یا تست ورزش را در مطب خود دارند؟

خیر تمام پزشکان این لوازم را ندارند و معمولا بیماران را ارجاع میدهند به مراکز دیگر. اما تمامی امکانات لازم برای تشخیص مشکل قلبی در مطب دکتر صابری همدانی وجود دارد و نیازی نیست سما به مراکز دیگر مراجعه کنید.

مبلغ میزیت دکتر متخصص قلب چقدر است؟

مبلغ ویزیت هر ساله توسط مراجع بالاتر به پزشکان اعلام میشود و پزشکان موظف نیستند بیشتر از این مبلغ را دریافت کنند. البته این مبلغ در شهر های مختلف متفاوت است. جالب است بدانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام و ارسال پیغام برای دکتر صابری همدانی می توانید رایگان ویزیت شوید. این خدمتی جدید از این پزشک مسئول است تا در روزهای کرونایی لازم نباشد از منزل خارج شوید.

آیا متخصص قلب و عروق جراحی هم  می کنند؟

یک متخصص قلب در درجه اول اختلالات قلب را تشخیص داده و آنها را با دارو درمان می کند. متخصصان قلب و عروق همچنین در شریان های قلب که از طریق زخم های سوراخ شده در کشاله ران کار می کنند ، مداخلات انجام می دهند ، اما آنها جراحی باز انجام نمی دهند.

تفاوت بیماری قلب و عروق وبیماری قلبی چیست؟

متخصص قلب آزمایشاتی را انجام می دهد و ممکن است برخی از روش ها مانند سوند زدن قلب ، آنژیوپلاستی یا قرار دادن ضربان ساز را انجام دهد. بیماری قلبی به طور خاص به قلب مربوط می شود ، در حالی که بیماری های قلبی عروقی قلب ، رگ های خونی یا هر دو را تحت تأثیر قرار می دهد.

متخصص قلب
پزشک متخصص خوب

ویژگی بهترین متخصص قلب

  • داشتن مدارک علمی معتبر از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت(داخلی، خارجی)
  • تجربه زیاد و کافی در امر درمان بیماران مختلف را داشته باشد.
  • دارای بورد تخصصی باشد.
  • انجام عمل های سرپایی مانند نوار قلب، تست ورزش و … در مطب
  • متعهد و پیگیر روند درمان بیمار باشد.
  • بتوانید با دیگر بیمارانی که پزشک معالجه کرده است در تماس باشید.
  • در زمان هایی که در مطب یا بیمارستان حضور ندارد به صورت On Call باشد تا همیشه به وی دسترسی داشته باشید.
  • مطب یا بیمارستانی که در آن فعالیت دارد دارای دسترسی خوبی باشد.
  • دارای بیانی ساده و روان باشد که بتواند شرایط و روند بیماری را برای بیمار توضیح دهد.
  • صادق باشد و سلامت بیمار بر درآمد وی ارجحیت داشته باشد.

و بسیاری موارد دیگر. حال به بررسی هر کدام از موارد فوق به طور تفصیلی می پردازیم تا شما بتوانید شرایط بهترین مختصص قلب  و متخصص قلب تهران را بشناسید.

مدارک علمی معتبر متخصص قلب

شاید مهم ترین موضوع در انتخاب بهترین متخصص قلب مدارک علمی وی باشد. چرا که مدارک وی نشان از تخصص و تبحر او در درمان بیماران دارد. هرچه مدرک دانشگاهی و تحصیلی وی معبر تر باشد، مسلما دارای دانش بیشتری است و به بهترین شکل و در کمترین زمان می تواند بیماران را درمان کند. البته توجه کنید که تنها مدرک تحصیلی پزشک نباید ملاک باشد و دانشگاهی که از آن مدرک اخذ کرده نیز باید مورد تایید وزارت بهداشت باشد.

برخی از پزشکان در دانشگاه هایی در خارج از کشور تحصیل کرده اند که از نظر وزارت بهداشت معتبر نیست و مدرک آنها را تقریبا بی اعتبار است. لازم است مدارک علمی پزشک در دید بیماران و مراجعه کنندگان باشد. بهتر است در هنگام مراجعه به مطب به دنبال مدارک پزشک مورد نظرتان باشید.

دکتر صابری همدانی فوق تخصص آنژیوپلاستی از بیمارستان شهید رجائی است و سایر مدارک دیگر را نیز از دانشگاه هایی مانند دانشگاه شهید بهشتی و فردوسی مشهد اخذ کرده است و چندین سال عضو هیئت علمی بوده است.

تجربه و تجویز درست

فاکتور تجربه یکی از موارد غیر قابل انکار در انتخاب بهترین متخصص قلب است. همه ما می دانیم داشتن دانش تئوری در هر رشته ای به تنهایی کافی نیست و داشتن تجربه عملی موفق و قوی بسیار مهم است. پزشک شما باید تجربه کافی در زمینه بیماران و مشکلات مختلف داشته باشد، تا بتواند با استناد به تجربیات و دانش خود بهترین درمان را برای بیمار درپیش بگیرد.

شاید جالب باشد بدانید دکتر صابری همدانی از سال 1368 که وارد دانشگاه و رشته پزشکی شده اند تا به امروز، تجربه ویزیت و درمان بسیاری از بیماران با مشکلات مختلف را داشته اند و همین موضوع باعث میشود در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را تشخیص دهند و با بهترین نوع درمان مشکل شما را برطرف کند.

تشخیص پزشک
تشخیص درست متخصص قلب

بورد تخصصی

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید بورد تخصصی است. بورد تخصصی نشان از موفقیت پزشک مورد نظر شما در آزمون های دقیق و معتبری است که پس از پایان دوره تخصص گرفته میشود. و این می تواند یک ملاک خوب در انتخاب پزشک باشد.

ویدئو دکتر صابری همدانی در حین انجام جراحی

 

تجهیزات کامل در مطب

معمولا پزشکان متخصص قلب برای تشخیص نهایی مشکل بیمار به نتیجه عمل هایی مانند نوار قلب، تست ورزش، آنژوگرافی و … استناد میکنند. اگر پزشک شما این تجهیزات را داخل مطب داشته باشد و برای انجام آنها لازم نباشد شما به مرکز دیگری مراجعه کنید مسلما در وقت و هزینه شما صرفه جویی میشود.

در مطب دکتر صابری همدانی شما تمام تجهیزات لازم برای انجام نوار قلب، تست ورزش، آنژیوگرافی، هولتر فشار خون و … را میبینید و در صورت لزوم، در اسرع وقت این اقدامات برای شما انجام میشود.

متعهد و پیگیر

اینکه شما با هر بار مراجعه به مطب پزشک بخواهید روند بیماری خود را از ابتدا توضیح دهید بسیار زمان بر و خسته کنند است. پزشک باید اطلاعات بیماران را به صورت مکتوب داشته باشد و آشنایی نسبی با بیماری و روند درمان هر کدام از بیماران داشته باشد و پیگیر مراجعات بیمار و انجام آزمایش های دوره ای او باشد.

به عبارتی بیمار را به حال خود رها نکند. چرا که بعضی بیماران با بهبود نسبی درمان را نیمه کاره رها میکنند. پزشک شما باید پیگیر شما باشد که تا انتهای روند درمان پیش روید.

ارتباط با دیگر بیماران

هر کدام از ما وقتی تعریف کسی یا چیزی را از کسی می شنویم در انتخاب خود مصمم تر میشویم. اینکه شما بتوانید با بیمارانی که پزشک آنها را قبلا معالجه کرده در تماس باشید روشی بسیار موثر در آرامش روحی و روانی شما در انتخاب پزشک است. چرا که می توانید از تجربیات آنها استفاده کنید.

پیج اینستاگرام دکتر صابری همدانی یک مرجع بسیار خوب برای تبادل با دیگر بیماران است، شما می توانید از نقطه نظرات و تجربیات مراجعه کنندگان قبلی پزشک کمک بگیرید.

صفحه اینستاگرام
صفحه اینستاگرام دکتر صابری
On Call

همانطور که می دانید قلب مهم ترین عضو بدن است و مسئول وظایف مهمی است. متاسفانه بیشتر مشکلاتی که برای قلب پیش می آید مانند سکته قلبی و یا ایست قلبی به سرعت اتفاق می افتد و زمان مناسب برای درمان و اقدامات لازم بسیار کوتاه است.

به همین جهت پزشک شما باید در تمام ساعات شبانه روز حتی زمان هایی که در مطب و یا بیمارستان حضور ندارد در دسترس شما باشد و اگر اتفاق نا خوشایندی پیش آمد بتواند سریعا شما را معاینه کند و یا از طریق تلفن اقدامات قابل انجام را به شما بگوید.

دسترسی آسان به مطب پزشک یا بیمارستان

این موضوع می تواند تاثیر مهمی در انتخاب بهترین متخصص قلب داشته باشد. برخی از نقاط کلان شهر تهران دارای دسترسی بهتری هستند و شما می توانید با انواع وسایل نقلیه عمومی با کمترین هزینه به محل مورد نظر بروید. شاید لازم باشد در هفته 2 یا 3 باز به پزشکتان مراجعه کنید، پرداخت هزینه های هنگفت آژانس برای شما ممکن است دردسر ساز و سنگین باشد.

مطب دکتر صابری همدانی در محدوده ونک واقع شده است و همانطور که میدانید این محدوده یکی از بهترین مناطق تهران از نظر دسترسی با انواع وسایل نقلیه است. پس برای انتخاب بهترین متخصص قلب در تهران حتما به لوکیشن مطب و نوع دسترسی به پزشک توجه کنید.

ارتباط با بیمار

همه ما پزشکانی را دیده ایم که با بیان اصطلاحات علمی، بیمار و همراهان وی را نگران میکنند، و آنها نمی توانند مشکل اصلی بیمار خود را متوجه شوند و با روند درمان او آشنا شوند.

این موضوع که پزشک بتواند با بیمار ارتباط برقرار کند و به صورت ساده نوع بیماری و روند درمان را برای وی توضیح و تشریح کند بسیار مهم است چرا که با این کار بیمار از سر درگمی خارج میشود و با فهمیدن نوع بیماری از استرس او و همراهانش کم میشود.

پزشک متخصصی را انتخاب کنید که برای شما وقت بگذارد و مشکل را برای شما کاملا توضیح دهد.

توضیح روند بیماری
ارتباط پزشک با بیمار
وجدان کاری

پزشکن سوگند یاد کرده اند که وجدان کاری داشته باشند و سلامت بیمار را مقدم بر هر چیز بدانند. اما گاهی برخی پزشکان از این مسیر خارج میشوند و کسب درآمد را مهم تر از هر چیزی میدانند. اینگونه پزشکان معمولا آزمایش ها و انجام عمل هایی را برای بیمار تجویز میکنند که لزومی ندارد و صرفا به علت سود سازی است.

ما مفتخریم که اعلام کنیم دکتر صابری همدانی یکی از با اخلاق ترین پزشکان در حیطه تخصص قلب هستند و وجدان کاری را مقدم بر هر چیز میدانند و همواره در تلاش اند با تجویز درست و دقیق کوتاه ترین روند درمان را انتخاب کنند تا کمترین هزینه را برای بیمار داشته باشد.

یافتن متخصص قلب خوب در تهران

بدون شک افرادی که در شهرستان های مختلف و حتی خود شهر تهران زندگی میکنند همیشه به دنبال بهترین ها هستند. حال فرقی ندارد این بهترین ها مربوط به خورد و خوراک آن ها باشد یا خدای نکرده برای رفع مشکلات و بیماری های مختلف به دنبال بهترین متخصص و پزشک باشند.

شاید انتخاب متخصص قلب خوب در تهران برای شما می تواند یک روند گیج کننده باشد ، اما لازم نیست نگران چیزی باشد. ما میخواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید با پیدا کردن بهترین متخصص قلب از پیشرفت بیماری قلبی که به آن مبتلا می باشید پیشگیری کنید.

متخصص قلب خوب در تهران
یافتن بهترین متخصص قلب

ارتباط مناسب با بیمار

یکی از مهمترین جنبه های روابط ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی ارتباط است. شما باید با پزشک یا متخصص قلب خود راحت باشید. بدون شک این حرف را بارها شنیده اید که می گویند: پزشک محرم بیمار خود است. بنابراین اگر می خواهید که روند درمان شما به خوبی پیش برود باید هر آنچه که به بهترین متخصص قلب تهران کمک میکند تا در درمان شما آن ها را در نظر داشته باشد را در زمان معاینه بیان کنید.

این نکته را هم به خاطر داشته باشد که اگر پزشک و متخصص قلبی که به او مراجعه کرده اید نمی تواند با شما ارتباط خوبی را برقرار نماید لزومی ندارد که روند درمان را با او ادامه دهید می توانید به یک متخصص قلب دیگر مراجعه کنید.

شناخت کامل و کسب اطلاعات لازم درباره متخصص قلبی که می خواهید به او مراجعه کنید یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان جستجو بهترین متخصص قلب تهران در نظر داشته باشید. شما باید وضعیت صدور گواهینامه هیئت مدیره آنها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که پزشک شما برای اطمینان از مراقبت با کیفیت، دارای مجوز هیئت مدیره است. اگر آنها دارای گواهی هیئت مدیره نیستند حتما برایتان این سوال پیش خواهد آمد که چرا؟ و باید برای رفع سوالی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است پاسخ منطقه ای را دریافت کنید.

یافتن بهترین متخصص قلب

برای اطمینان از سلامت کلی شما داشتن یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه بسیار مهم است. در حالت ایده آل شما توسط یک پزشک عمومی که سابقه پزشکی یا مشکلات شما را می داند و شما و ترجیحات خود را می شناسد خواهید شد و ایشان شما را به بهترین متخصص قلب تهران یا شهرستان محل سکونتتان ارجاع می دهند.

بهترین کار این است که اگر شما یک پزشک عمومی دارید تمام اطلاعات لازم در مورد بیماری که با آن مواجه هستید را در اختیار ایشان قرار دهید تا آن ها را به متخصص قلب و عروق انتقال دهند. آنها می توانند به شما کمک کنند متخصص قلب خوب در تهران را پیدا کنید.

روش خوب دیگر برای یافتن بهترین متخصص قلب این است که از سازمان هایی که در این زمینه مهارت و تجربه کافی دارند کمک بگیرید. پزشکانی که بیماران زیادی را می بینند و وابسته به سازمانهای معتبری هستند، از حمایت سازمانها و بیماران برخوردارند. همچنین  برای کسانی که رویه را انجام می دهن ، تجربه بیشتر با عملکرد بهتر همراه است.

دریافت بهترین مراقبت ها بعد از عمل جراحی قلب
مراقبت های بعد از جراحی قلب
آیا من بهترین مراقبت های ممکن را دریافت می کنم؟

خب فرض را بر این میگیریم که شما توانسته اید به یک متخصص قلب خوب در تهران مراجعه کنید و دوره درمان خود را آغاز کنید. حتما برایتان این سوال پیش می آید که آیا می توانید نزد این متخصص قلب مراقبت های خوبی را دریافت کنید؟ آیا متخصص قلب خوب در تهران که به او مراجعه کرده اید جزء متخصصین خُبره و با تجربه می باشد؟ آیا انتخاب درستی انجام داده اید؟ و…

این ها همگی سوالاتی هستند که برای بیشتر کسانی که با بیماری های قلبی مدت های زیادی است زندگی می کنند به وجود می آید و کاملا هم طبیعی است. چرا که دوست دارند هر چه زودتر درمان شده و به روزهای دور از بیماری خود باز گردند.برای اینکه پاسخی برای سوالات خود داشته باشید بهتر است که:

  1. درباره هر آنچه در طول درمان باعث می شود که شما احساس ناراحتی کنید بهتر است که با متخصص قلب خود صحبت کنید.
  2. اگر در طول درمان سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرد حتما آن را مطرح کنید تا متخصص قلب خوب در تهران که به او مراجعه کرده اید بتواند سوال شما را پاسخ داده و خیال شما را از مسئله پیش آمده راحت کند.
  3. اگر احساس می کنید که نمی توانید ارتباط خوبی را با پزشک معالج خود برقرار کنید بهتر است که همان ابتدا به یک متخصص قلب دیگر مراجعه کنید.
  4. اگر توصیه هایی که از جانب پزشک معالج خود دریافت می کنید شامل مداخله ای خطرناک یا گران باشد و از دلیل نیاز به آن مطمئن نیستید بهتر است که به دنبال یک متخصص قلب دیگر باشید.
  5. باید بدانید که حتی متخصص قلب خوب در تهران نیز همیشه توصیه های یکسانی را ارائه نمی دهند و اغلب شنیدن نظرات مختلف خوب است.
بهترین بیمارستان های قلب در تهران
  • بيمارستان پارس
  • بیمارستان پارسیان
  • بیمارستان جم
  • بیمارستان دی
  • بیمارستان عرفان
  • بیمارستان ساسان
  • بیمارستان محب
  • بیمارستان مرکز قلب تهران
  • بیمارستان مدائن
  • بیمارستان بهمن
انتخاب کلینیک قلب و عروق در تهران
کلینیک قلب و عروق
لیست پزشکان
پزشکان متخصص قلب پزشکان متخصص غدد و ریه پزشکان متخصص پوست پزشکان متخصص گوارش پزشکان متخصص مغز و اعصاب پزشکان متخصص ICU و اورژانس پزشکان متخصص زنان و زایمان

دکتر رضا صابری همدانی(تهران)

دکتر ساسان توانا ریه(تهران)

دکتر حسین صابری همدانی(اصفهان)

دکتر رامین طلایی(تهران)

دکتر حسن رضا محمدی(تهران) دکتر پوژیا شجاعی متخصص آی سی یو(تهران)

دکتر مریم السادات حسینی(تهران)

دکتر محمد علی استوان(شیراز) دکتر سید حسن عادلی ریه(قم) دکتر مرتضی فهیمی(تهران)

دکتر محمدرضا قدیر گوارش(قم)

دکتر حسین دلاور کسمایی(تهران)

دکتر افشین امینی طب اورژانس(تهران)

دکتر اشرف یاوری(تهران)

دکتر جواد کجوری(شیراز)

دکتر سعید کلباسی غدد(تهران)

دکتر رضا رباطی(تهران) دکتر مجید ایرانشاهیی(تهران) دکتر سعید صدر(تهران)

دکتر بهشاد نقش تبریزی(همدان)

دکتر محمد رضا انصاری(تهران)

جمع بندی

قلب مهم ترین عضو بدن است و محافظت از آن نیازمند اقدامات تخصصی است. برای این منظور اگر ساکن تهران هستید باید شما با متخصص قلب خوب در تهران آشنا باشید تا در صورت لزوم بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به ایشان مراجعه کنید. در انتخاب بهترین پزشک متخصص قلب فاکتور های توضیح داده شده در بالا را حتما در نظر داشته باشید و رعایت کنید.
در نهایت اینکه اگر به دنبال یافتن بهترین متخصص قلب در تهران هستید و می خواهید به یک متخصص قلب خوب در تهران مراجعه کنید باید بدانید که وب سایت هایی هستند كه پرونده های حقوقی یا اقدامات انضباطی علیه پزشكان حرفه ای را فهرست كرده اند.
شما می توانید آن ها را بررسی کرده و با توجه به اطلاعات درج شده در این وب سایت ها و مشاهده نظرات بیماران دیگری که به آن ها مراجعه کرده اند تصمیم خود را انتخاب بهترین متخصص قلب تهران که می خواهید به آن مراجعه کنید را بگیرید. شاید که این انتخاب کمی سخت باشد زیرا که قلب یکی از عضوهای بسیار حساس در بدن انسان می باشد که باید برای درمان بیماری و مشکلات آن به بهترین متخصص قلب در تهران مراجعه شود تا روند درمان به درستی صورت  بگیرد.در نظر داشته باشید که اقدامات همیشه یک نکته منفی در مورد پزشک را نشان نمی دهد ، اما یک الگوی تکراری می تواند مشکلی را نشان دهد و شما می توانید این اطلاعات را بدانید و در صورت تمایل درباره آن سوال کنید. به طور کلی، متخصص قلب خوب زیاد وجود دارد اما شما باید متخصص قلبی مناسب را پیدا کنید. به یاد داشته باشید علاوه بر تجربه و دانش روز، در دسترس بودن پزشک متخصص قلب بسیار مهم است چرا که معمولا مشکلات قلبی به صورت ناگهانی اتفاق می افتند و نیازمند اقدامات سریع هستند.

39 دیدگاه دربارهٔ «متخصص قلب خوب در تهران»

  1. آیا تمام خدمات مربوط به قلب و عروق توسط دکتر صابری انجام میشود؟ تجهیزات لازم در مطب ایشان وجود دارد؟

    1. در پاسخ به فاطمه همایی
      باید بگوییم که شاید نتوان تمام بیماری های قلبی را درمان کنیم ، اما می توانیم آن را بهتر کنیم. امروزه بیشتر انواع بیماری های قلبی قابل درمان هستند. برخی شواهد نشان می دهد که نرمال سازی فشار خون بالا و کاهش کلسترول به سطح بسیار پایین، تا حدی پلاک های عروق کرونر را معکوس می کند.

    1. در پاسخ به آرین
      شایع ترین نوع بیماری قلبی، بیماری عروق کرونراست که بر جریان خون در قلب تأثیر می گذارد. کاهش جریان خون می تواند باعث حمله قلبی شود

    1. در پاسخ به برومند
      غذاهایی که دارای مقادیر زیادی نمک، شکر، چربی اشباع شده و کربوهیدرات های تصفیه شده می باشند خطر حمله قلبی یا سکته را افزایش می دهد.

    1. در پاسخ به علیرضا
      از آنجایی که خانم های باردار در طول مدت بارداری خود نباید قرص و برخی داروهای شیمیایی را مصرف کنند حتما باید با دکتر خود مشورت کرده و طبق نظر ایشان قرص مصرف کنند.

  2. الهه عمو زاده

    چند سالی هست که دچار افتادگیه دریچه قلب خفیف هستم. وقتی از خواب بیدار میشم دست چپم بی حس است و خشکی گلو اذیتم می کند. باید چی کار کنم؟

    1. در پاسخ به الهه عموزاده
      باید بگوییم آنچه که شما عنوان کرده اید از علائم مربوط به افتادگی دریچه قلب نیست و بیشتر به دیسک گردن مرتبط است. اما برای اطمینان بیشتر می توانید آزمایش بدهید و به متخخصص قلب مراجعه کنید.

    1. در پاسخ به حسین عاشوری
      تیر کشیدن قلب میتواند دلایلی همچون استرس و عصبانیت باشد. اگر در کوتاهترین زمان ممکن تیر کشیدن قلب آرام شد اصلا جای نگرانی نیست. ما در صورت تداوم حتما تست قلب داده و به دکتر قلب مراجعه کنید.

  3. سلام وقت بخیر
    من چند سالی میشه که دچار بیماری آریتمی پی وی سی هستم و تقریبا چند ماه پیش عمل هولتر را انجام دادم. ازآن زمان تا به حال احساس می کنم که تعداد پی وی سی زیاد شده .تعدادم قبلا در هولتر ۵۰۰ بود ولی الان انگار ده برابر شده با توجه به حالاتم ، و چیزی که نگرانم کرده اینکه گاهی تعداد ۱۰ ده پی وی سی پشت سرهم اتفاق می افتد که واقعا آزاردهنده است . این مسئله میتونه موجب سکته قلبی بشه؟

    1. در پاسخ به ارسطو عامری
      احساس پی وی سی در بیماران متفاوت است و معمولا ارتباطی بین شدت آریتمی و احساس بیمار وجود ندارد! باید بگوییم که معیار فرکانس این نوع از آریتمی قلبی، هولتر دقیق و بازبینی شده است و شما باید در فواصل منظم آن ر انجام دهید تا زیاد و کم شدن آن مشخص شود. در ضمن جای نگرنی وجود ندارد و شما در معرض خطر ایست قلبی نیستید.

  4. نسیم محسنی

    دکتر صابری متخصص قلب خوبی هستند من پدرم را پیش ایشان بردم ممنون ازشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

admin